сряда, 22 юни 2011 г.

БЛАГОДАРЯ ВИ!





Скъпи Приятели!

Вчера /21 юни - първият ден на лятото/ бе моят ден, но всъщност той стана Вашият!

С някой от вас започнахме още преди дни, с някой се прегърнахме и вдигнахме чаши в полунощ, някой бяхте до мен през целия ден/на живо, с телефонни обаждания, смс-и, мейли, по скайп и фейсбук/, с някой от вас споделих вечерта си, с някой от вас тепърва ще продължим и завършим този дълъг празник, но всички вие го направихте незабравим за мен. Бяхте мили, бяхте цветущи, бяхте пророци, или може би тихи, но станахте най-големият ми подарък! Оставихте ме без думи, или може би заченахте в мен нов стих, който ще се роди и остане във вечността! 

БЛАГОДАРЯ ВИ!!!
С обич, 
Поли



_______________
видеоклип: YouTube 

2 коментара :

  1. Така разбираме, че животът е пълен - когато приятелите ни споделят нашите празници. Пожелавам ти един безкраен празник. Поне до следващия 21 юни, когато ще ти пожелая същото.

    ОтговорИзтриване
  2. При такива думи и приятели, на човек не му остава нищо друго, освен да грее! Благодаря, още веднъж, от цяло сърце! :)

    ОтговорИзтриване